maanantai 20. helmikuuta 2012

Onnettomuuksien päivä

Huhuh ompas ollu aika tapahtumarikas päivä..Kaks ekaa liikuntaa ni aluks Kola potkasee mua pallolla silmään, sitte Baltzar potkasee mua sääriluuhun --> mustelma ja vitun kipee sen jälkee vielä minä ja Vilja kaadutaan yhtä aikaa ku juostaa pallon perään ja Vilja tulee jalat eellä mun niskaan --> kauhia rusahus enkä enää pystyny liikuttaa päätä..Noo loppupiävä oli aika täyttä helvettiä koska jos laskin päätä ni vihlas päästä aivan super paljo ja muutenki kaikki liikkuminen sattu niskoihin..Sittekö tulin kotia lähin ukille (super hyvö hieroja) ja se laitto mun niskoja vähä kuntoo, ne on vissii revähtäny tosi pahasti ja sitte johkai hartian jänteisiin on tullu repeemiä..Jeejee.. Nii ja sit mun ois pitäny käyä hakee niskatuki mut minä en semmosia käytä, hävettäishän se. Nyt täsä ei sitte kai oikee mitää muutako datailuu koko ilta..:) Ottais särkylääkkeen ni menis nukkuun ja leputtaan päätä..:)


http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI&feature=related



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti