lauantai 24. maaliskuuta 2012

Mikä mua vaivaa, en pysty enää peiliin katsomaan

Häps ! Oon ollu tooosi laiska kirjottaan..Mutta eipä oo oo ollu kyllä mitää kirjottettavaakaan oikee. Elämä rullaa tasasesti ja oon super onnellinen viihdoinki! Tuntuu et uuden vuoden jälkee kaikki o menny enemmä tai vähemmä perseelle, yleensä enemmän. Kaikki o ollu kauheen vaikiaa mut nyt alkaa taas vaihteeks sujuu, vaikka kyl vähä pelottaaki. Uudet ihmisushteet piristää kivasti ja jee no hymyilyttää:)


En tehny viikolla oikeestaa mitää..Suunnittelin vaan Janskun kans Halsualle menoo ja kävin koulus..Torstaina Oskari kävi ostaa mun derbibarbin, kyynel. Joudun jollai skootteril ajaa, ei tykkää. Olin kans torstaina pitämäs sitä sählykerhoa, onneks sielä on porukkaa ihan kivasti.

Perjantaina Janika sit päätti tulla meille koulun jälkee..Enne meille tuloo käytii hakee K-marketista kunnon lanitus juomaa, ES:ää <3 No meillä sit chillattiin ja puhuttiin..Muuten suosittelen Stigin uutta biisii, Ryyppy! Aivan super hyvä! Harmi vain että sitä ei vielä voi kuunnella mistää..Eile tuli vaa ensisoitto Ylex:än Uuden musiikin iltavuorossa ja ihastuttii siihen Janikan kans aivan täysin ! Harmillista vain, Jansku joutu lähtee kotia illala ja jatkoin yksin dataamista. Kiva perjantai mut ei voi mitää jos o arestis..Mut onneks Janika, Niko ja Jesse silti piristi mua oikeestaa koko illan:)


löllö


päivän asu

ES pärinöis

Puhelin lanit

hihi apina

oompas todel kaunis


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti