keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Mitä mulle kuuluu just nyt, en muista koska oisin viimeks hengittäny

Kukkupöö. Oon helvetin laiska kirjottaan vaikka kyllä mulla kai aikaa ois sen verra että kerkeisin tänne jotain kirjotella..

Muuutta. Oon tainnu viimeks lauantaina kirjotella..?

Sunnuntai- Jesse oli meillä päivän eli en tehnykkää sitte mitää muuta ku ollu sen kans..:)

Maanantai- Koti päivä..Aluks koulussa, sen jälkee muistaakseni tosiaan olin vain kotona.

Tiistai- Koulu, sen jälkee oottelin Janikan, Janikan, Sallan ja Viljan kans rillillä että Jesse tulee hakeen mut että mentäs niille koska sillä oli synttärit. Ei ainakaa ollu yhtään kylmä mennä mopolla niille, hyyi tulee kylmät vääreet ku ees aattelee! Eli päivä meniki sielä kakkua syöde ja kahia juode. Oli kyllä kokonaisuudessaa aivan mahtava päivä:)!

Keskiviikko- Koulussa aluks sit jäin Janikan kans hetkeks pörrää kylälle enneku piti lauluntunnille, mitä ei sitte loppujenlopuks ees ollukkaa..Jee. Aivan perseestä että Jesse o lähteny tänä Porii ja tulee vasta sunnuntai iltana..:<


Kyselkääs! http://www.formspring.me/jjuliadd

http://www.youtube.com/watch?v=wyRyRyjRV4o aika helmi!




Haluun olla sulle hyvä nii että oot aina tollane onneline ja säihkyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti