perjantai 11. toukokuuta 2012

Huuda, kun tarviit mua

Jos väsyn enää yhtää, kuolen varmaa..Sen verra väsyny oon. Eikä oloo helpota yhtää sekää että kurkku o niin kipiä, samoin pää. Eli olis tän illan kotona ja huomena Jesselle.

Tää päivä koulusa oli aika kiva, kahtaa viimistä tuntia lukuun ottamatta. Pää oli hajota ja huusin vaa kaikille, eikä ollu kaukana että oisin lähteny pois koska yksinkertasesti vain VITUTTI.

  Tytti toi mulle eilen ton kirjan jota oon himoinnu jo aivan helvetin pitkään! Jesjes vihdoin kirja, jota oikaisti haluan lukia, koska oon maailman laiskin ihminn lukehan mitää..Itseasias vihaan kaikkea askartelua, näpertelyä ja lukemista, kirjottamisesta puhumattakaan..Siis paperille kirjotamista, tästä mä ihan tykkään :>

 Ja sitte kaikille tiedoks että mulla o maailman ihanin isosisko!! Eli seuraavan kerran ku tämä tyttö suuntaa kohti jklää, on tullessa navassa roikkumassa joku söpö killutin:p



Oon huomannu että mulla on aivan alaston olo ilman tätä korua!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti