sunnuntai 19. elokuuta 2012

Synttäri viikonloppu

Heips seuraajat!! Mun viikonloppu meni pitkälti kylillä mun synttäreitä viettäen, hyvässä seurassa tottakai. Yhtään kuvaa mulla ei ole reinnoista koska ei ollu kameraa messissä, so sad. Nyt oon vihdoin saavuttanu mopokortti iän, jee. Oon ollu nyt kauheessa nuhassa ja kurkku ja pää on ollu niin kipeitä että hyväku on pystyny olee:< Mutta huomena suuntana olis Kokkola, ehkä jätän jopa menemättä kouluun ja otan vähän omaa lomaa. Kokkolassa siis teoriakoe ja ajotunti + 3h aikaa shoppailla, toivottavasti löydän jonkun ihanan pitsipaidan, oon himoinnu sellasta jo jonkun aikaa. Jesseltä sain synttäri lahjaks tähän mun feikki nomination koruun J ja sydämmen, koska omasta takaa mulla oli jo yks J kirjain tässä korussa joten nyt siinä on J <3 J :> Aaaw. Tyhmää kun koulu vie niin paljon aikaa kaikelta muulta, en oo kauheen innostunu koulun käynnistä mutta kai siihen vielä tottuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti