lauantai 17. maaliskuuta 2012

En vapauttani uhraa sun rakkautes alttarille

Kello o vähä reilu puol 11 JA OON HEREILLÄ! Jes. Mulla on tosi sekavat tunteet nyt kaikin puolin, en tiä mistään mitään. Pienet sille, no ei viitsivitsi, haittaakse?

Torstaina olin pitämäs sählykerhoa, kuten kerroin. Siel oli ihan jees kivaa. Sittekö kerho loppu, jäin tappeleen Ismon ja Matikasen kans mäntsärille..Myönnetään, hävisin. Ja ku pääsin kotia, kattelen Salkkarit ja lähin Julian kans vielä lenkille! Oon nii ylpee itestäni, aluks pyöräilun 8km ja sit lenkkeilin vielä 8km!:>

Perjantaina meillä oli koulussa liikuntapäivä. Se oli kyllä tosi piristävä! Oltii hiihtämässä minä, Janika, Elina ja Jesse, kivaa oli ei voi muuta sanoo. Rämmitii mehtäsä että viiimen päästii rinteen ylös! Jes mikä saavutus! Mutta eiköhä Elina vahingosa paina HÄTÄ SEIS nappulaa ja oho, hissit pysähty, tuliko ees vähän kiire pois sieltä..:D Sitte mentii rinteen alas ja päätettii lainata porukalta lautoja ja mennä rinteesee hetkeks! No mä sain Eemeliltä lainaks laudan ja eiku menoks! Laskin muute ekaa kertaa laudalla, hehhe oli aika hupasen näköstä se homma..:D Harmi että mulle ei tullu kameraa mukaa ois ollu kiva lisäillä tänne fotoja..No sitte en kerralla..Ois kiva mennä viel uudestaa laudalla, harmi vaa että se on nii kauheen kallista hommaa..Jklään ku pääsis ja sitte Happy Hourii ja ni pääsis 14egel koko illan.Tahtoo!

http://www.youtube.com/watch?v=8x2DTIU8_t4


torstaina valmina lenkille






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti