torstai 31. toukokuuta 2012

Viimene kouluviikko.

Heiii, en oo kirjotellu piiitkää aikaa. Tuntuu että oon hieman yli rasittunu..Oon nyt viikon ollu huonolla ruoalla koska en porukat lähti tasan viikko sitte johkai lomalle, ja jäätii vaa mä, Anza, Tuomas, Tytti, Jesse ja Taru kotia..En oo siis paljoo kunnon ruokaa kerenny syömää ja oon hypänny ympäri suomee nyt viikon verra, alku viiksota olin sit jyväskyläs mun siskolla eikä sieläkää oikee syömää kerenny ja every night meni myöhää ja no tänää vasta pääsin kunnolla rauhottumaan, ja oon aivan helvetin väsyny! Jyväskylästä ostin farkut, yhe paidan ja sit vähä alusvaatteita. Eli en mitää erikoista. Sit tutustuttii sielä solariumii, wow se oli kivaa:)

http://www.youtube.com/watch?v=gH_CBUoWieQ Tuli kuunneltuu uutta Heli Kajoa jyväskyläs aika paljon, tykästyin kyllä:)

Nyt vaan ootan että kesäloma alkaa eikä tartte kouluun..En jaksa kirjottaa enempää, soreee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti