sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Kyyneleitä virtaa vasta alakerrassa, on hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.

Hei ihanaiset!:) Taas on vain yks kesäloma viikko takanapäin, kamalaa. Viime viikko meni töissä ja Jessellä, aina aamulla 6 ylös va viimeistää varttia vaille 7 piti hypätä pyörän selkään ja kohti Janika`s home! Ja sitte 8 S-markettiin. Periaatteessa kaupan ala on ihan mukavaa, nautin siittä kun saa olla ihmisten kans tekemisis ja auttaa jollai taval ihmisiä, mut työpäivis ärsyttävää on se että melkeen kaikki päivät on samanlaisia, kuorman purkuu ja järjestelemistä..Ei nii mielekästä hommaa kuiteskaa. Ja työpäivien jälkee aina Jesselle, ja olinki silä sit kaikki illat:)

Eilen mulla oli aivan täydellisen ihana päivä! Aamulla Jenna ja Aapo tuli hakeen mua meiltä ja lähettiin kohti Töysää kattoon Jessen mikroautokisoja! Super kiva päivä oli kyllä. Pyörähettii kans keskisellä mutta en ees vihtiny ettii mitää että en tuhlaa rahoja, jotn pyörin vaa siel Jessen kans ja nautin ajasta jonka saan viettää sen kans:)

Vielä olis ens viikko töitä eli rahan tuloa ei voi estää!! Tasan viikon päästä tämä tyttö starttaa kohti Helsinkiä ja sieltä laivalla Viroon, jeaah! Pääsee shoppailemaan ja vähän rentoutumaan. On siinäki huono puoli, Jesse jää tänne enkä nää sitä pariin päivää:<

Nyt lomalla en oo vielä oikee kunnolla kerenny kavereitten kans olla muutako Janikan, ku ollaa yhes tosiaa ässäs töis. Muuten oon aina ollu kauheen väsyny töitte jälkee ja oon vaa menny Jesselle syömää ja nukkuu ni en oo paljoo muita kerenny näkee, surullista mutta totta, ehkä asia korjaantuu ens viikonloppuna ennen viron reissua:)!

Mun rippimekon pitäis tulla aivan pian, tai periaatteessa sen olis pitäny tulla jo mutta eipä oo näkyny, ehkä huominen posti tuo mekon tullessaan.

Mulla on ihan hirmune matkakuume! Johkai !KAUAS! pois viikoks ois aika unelmien täyttymys! Viro voi kyllä rentouttaa tavallaan tosi paljon mutta mulle ei riitä mikään viron shoppailu reissu, haluan vaikka Espanjaan, Italiaan, Ranskaan, Kreetalle taitai Maltalle! No ehkä mä vielä joskus pääsen:>



http://www.youtube.com/watch?v=IytbRePu4Gk&feature=BFa&list=HL1339317980

http://www.youtube.com/watch?v=TX_Upgk4RCs

Sä kuulut mun unelmiin, kultapieni haluun tanssii sut tainnoksiin!

Okeiokei oon vähä sekasi onnesta nyt.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti