sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Jos tahdot tietää kuka oon, tee mulle tilaa, sun kainaloon

Tää viikko on ollu aika tapahtuma rikas! Töitä aina päivät, sen jälkee Jesselle, niinku normaalisti. Oli aivan super ihanaa käydä yks päivä töitten jälkeen rullaluistelemas, jeeee! Oon pitkään halunnu ja sit pääsin.
Mun rippimekkokin tuli, liitän kuvan siittä tähän ni kertokaahan mielipiteenne.

Eilen otin vähän aurinkoo - ja paloin. No sitte kuiteski lähin Sallalle viettään sen synttäreitä.Sallalla oli ihana nähä tyttöjä pitkästä aikaa kun niitten näkeminen on jääny vähän vähälle töitten takia..Sen jälkeen Jesselle kunnes Tuomas pyys mua niille joten lähin sit Tuomakselle ja katottii Pitkä Kuuma Kesä, hyvä leffa oli!:) Sallalla oli ihana nähä tyttöjä pitkästä aikaa kun niitten näkeminen on jääny vähän vähälle töitten takia.. Sitte joskus puolen yön aikaa saatii idea lähtee polkeen mökille kattoo Anzaa ja Tommia, ja mehän lähettiin :D Oli ihan super kiva ilta!:)

Tänään pitäis pakata kamoja ku tiistaina lähen Viroon shoppaileen pariks päiväks, kivaa tässä on se että kaikki super ihanat liikkeet on samassa rakennuksessa misä yövyn, tai siinä aivan lähellä mutta huono puoli että tulee ikävä ihmisiä täällä:<

Siinä olis mekko, arvosteluja kiitos:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti