perjantai 3. elokuuta 2012

Oothan tässä vielä huomenna?

Vidoin Symin avaimiin hieno avaimenperä!:)



moro oon huipulla lopettanu ex-hiihtjä



Njääääää kuinka tylsää voikaan olla..Tämä ja huominen päivä menee ilman jesseä, YHYYYY. Se on Kangasalalla kartingkisois ja en voinu lähtee mukaan ku mulla itelläni on huomena Vattenfall Seuracupin 2 osakilpuilu vetelissä, on vamraan puhettakin ollu. Tänään oon yrittäny harjotella aika paljon mopokortti teoriaan joka vaikuttaa TOIVOTTOMALTA. En ikään saa sitä korttia..Sitten oon myös käyny ulkona Suloa lenkittämässä ja vähän kuvailemassa. Voi kuinka tahtoisin uuden kameran..Nykynen ( Canon EOS450D) ei riitä, tahtoo hyvän, uuden itseasiassa parhaan mahollisen!! Okei en tuu koskaan saamaa, eli tyydyn tähä:) Mutta nyt jatkan Gossip Girlin kattomista ja sen jäläkee keskityn teoriakokeen harjottelemiseen. Ois myös kannataa alkaa valitsemaan biisejä mitä aijon laulaa Tuomaksen ja Tytin häissä, jotka o ens kuussa, iiik ihanaa<3

1 kommentti:

  1. liityin demin kautta lukijaks jote käyks liittyy mulle :>

    ps oot tosi kaunis!

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista