sunnuntai 26. elokuuta 2012

Sanoit saaneesi enkelin, siiveniskuin hiljaisin

26.8.2012 J&J 5kk :> On meinaa tullu päristeltyy rootterilla ympäri näitä lähikuntia nyt parin päivän aikana ja bensaaki on menny sitte ihan kiitettävästi, täähä o kallista hommaa. Perjantaina lähin kylälle ja pyörien sielä poikien kans ku ei nää mun rakkaat naispuoliset ystäväni kukaan päässy kylälle..No ei se mtää, mulla oli superkiva ilta!:) Eilen strattasin heti aamusta polsoon Jennille, voiku oli ihana nähä sitä pitkästä aikaa. Kateltii Härmä -leffa joka oli kyllä ihan hyvä, vaikkaki raaka. Sitte pyörähettii halsualla jokelas kaupas hakemas mässytys nameja ja viel lopuks ammuttii muutama raketti! Hieman erilaiset venetsialaiset mitä viime vuonna mutta erittäin kivaa mulla oli siltikin eilen!:) Jenniltä sain eilen myös aivan ihanat I love...Mango And Papaya huulikiillon, suihkugeelin ja vartalovoiteen!! Huomena olis tarkotuksena Janikan kans tilailla H&M:ltä vähän vaatteita! Tai mun tilauset vrm typistyy vaan yhteen pitsipaitaan, mutta siiltiiii. Huomisen suunnitelmissa on myös Jesselle menoa kun se kotiutuu jyväskylästä ja tottakai koska oon nykyään niin iloinen opiskelija niin vähän koulujuttujakin. Tänään aattelin tehdä hiukselle XZ:n Tyrniöljyhoidon, suosittelen kaikille kenellä on kuivat ja hauraat hiukset! Mulle ainakin on auttanut. Mulla on vähän ongelmia että mitenhän laittaisin hiukset sinne häihin..Ehkä vaan laineille ja vähän jollain timantti pinnillä sivulle? Vaiko ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti