maanantai 3. syyskuuta 2012

-

Heippati! Kirjotteleen en oo hirveesti kerenny ku suurinosa mun päivistä menee aina koulussa, sen jälkee Jessellä ja sen jälkeen oonkiniin väsyny et tuun kotii nukkuu..Viikoloppuna olit kisat Posiolla jossa mun piti juosta se 2000m mutta perjantaina kerrotiinki että hyppään seivästä..Ei siinä, en ollu koskaan koskenu seipääsee. Lauantai aamuna alotin päivän sillä että harjottelin pitää seipäästä oikein kiinni, sen jälkeen kisaan jossa hyvällä tuloksella uusi seuraenntys! Superii enskertalaiseks. Harmi että hyppääminen jäi 180cm ku tipuin alas/ohi patjalta ja mun kyynärpää meni paskaks ja päästä tuli verta eikä se käsi sen jälkee kestäny hyppäämistä..Ensiapu tuli tutuks:)Mun mekkoki tuli viimeviikkola, iiiiihhhaaanaaa!!!!!! Se oli täydellinen<3 Ja tänään saapu myös H&M:n tilaus jonka janika hakee kun kerkee! Elämä on huippua:) Viikonlopun aikana sain hirveen flunssan ja kuumettaki oli eilen mutta silti urheesti päristelin skobotterilla jesselle, onneks nimitttäin mun päivä oli täydellinen vaikka suusta ei kuulunu mitää ääntä koko päivänä..Jesse on paras!<3 Tässä lähi viikkoina mun pää saa uutta väriä, palautan takasin mun oman, blondin värin:) Mutta ei aivan vielä, mun hiusten pitää saada aluks vielä vähän kuntoutua että raaskin tehä niille värinpoiston ja laittaa vähän väriä. Huomisesta alkaen talo on kokonaan mun, porukat ja pikkusisko lähtee Leville SM-kisoihin ja mä saan jäädä kotiin! Mahtista. Tähän loppuun pari fotoa.

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi, miten ihana mekko! :)

    VastaaPoista
  2. Blondii :D <3 ootan innolla ja _kauhulla_ :D no ei hyvät niistä tulee:)

    VastaaPoista