lauantai 8. syyskuuta 2012

aina matkalla jonnekkin

Tämä viikko on menny sairastellessa, koulussakaan mua ei oo hirveesti näkyny, pari tuntia päivässä tai ei ollenkaan. Sopii mulle ei siinä. Illat on venyny pitkis jessen kans olles ja aina yöllä oo vasta tullu kotia ja aamulla piti aina aikaste ylös käyttään koiria lenkillä, joten arvatkaapas oonko väsyny? Voi kyllä. Tällä viikolla oon myös värjänny mun päätä ja tämän hetken tulos on punapää. Mutta tänään varaan kampaanja ajan koska haluan muutosta PIAN ennen mun ihanan veljen ja sen ihanan kihlatun häitä!! Enää viikko:> Myös mun uusi rakkaus pitsipaita saapu alkuviikosta, kuinka ihanaa! Perjantai ilta vierähti poikien kanssa pienissä pippaloissa ja kyllä oli superkivaa. Ainut vaan että iltasin on niin sairaan kylmä, kaukana ei oo paleltumis -kuolema iltariennoilla siis. Tänään kokoan itteni ja siivoon kun porukat tulee kotiin SM -kisoista ja sitte suuntaan skooterin keulan Jesselle ja illalla tullaan maholisesti tänne yöks, heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti