perjantai 10. elokuuta 2012

Virheitäni turhaan karkuun juoksen, nyt en pääse enään äidin luokse

Apua, en halua kouluun, ei ei ei !!

Okei ehkä se on väistämätön asia minkä kans on vaan elettävä..Tänä vuonna, mun viimeisenä vuotena peruskoulussa ajattelin parantaa mun KA:n takasin siihen reiluun 8, tästä 7,5..Nostettavana on ainaki matikka, maantieto ja kielet..Taidan ehkä kuolla:) Mutta teen melkee mitä vaan että pääsen turvallisuusalalle! Se ois mun unelmien täyttymys.

Oon ruvennu kauhiasti miettimään että millasen talvitakin mä hommaisin, sen pitäis olla tyylikäs, mutta ei liian hieno, koska mun on pystyttävä käyttämään sitä lökäreitte kans (heh urheilu)..mutta tarpeeks tyylikäs silti! Pitäsköhän vaa sittekki ostaa kaks takkia? :D Ehkä mutta haluan yhen, täydellisen.

Ajattelin et kuvaisin videon, jossa laulan jonkun biisin ja laitan sen tänne sitte, ihan vaan näin varotukses:p Jotain suomalaista, rauhallista koska en osaa lausua englantia, yhtään.

Hei suosittelen kuuntelemaan spotifystä Kuningasidean Tiikerililja biisin! Ihan super!

Sunnuntaina ku Jesse on pois ni on loistavasti aikaa värjätä hiukset, vihdoin..Mutta nyt loppuu eilisen asu kuva ja jotain pientä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti